سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه نینوا خبر داد؛

توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی تا پایان ماه صفر در گلستان

فرمانده سپاه نینوا گفت:در قالب طرح شهید سلیمانی تا پایان ماه صفر ۵۰ هزار بسته معیشتی در استان توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سردار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در مورد اقدامات سپاه و بسیج در قالب طرح شهید سلیمانی گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، نیروهای سپاه در کنار دانشگاه علوم پزشکی حضور داشتند و خدمات ارائه دادند.

او ادامه داد: در قالب قرارگاه ۱۷ ربیع الاول مبارزه با گران‌فروشی، رفع موانع تولید و احتکار اقداماتی صورت گرفت.

سردار ملک شاهکوهی با اشاره به اینکه سپاه و بسیج همواره کنار مردم هستند، افزود: ۷۳۰کارگاه کوچک و بزرگ تولید ماسک در استان فعال هستند که در این رابطه ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار ماسک تولید و توزیع شد.

او گفت: اقدامات سپاه طی این مدت، توزیع ۴۰۰ هزار بسته معیشتی،۳۲۰ میلیون تومان کارت هدیه،۴۲۰ سری جهیزیه،۲۴ هزار پوشاک و لباس ورزشی و ۱۵ هزار بسته لوازم التحریر بوده است.

سردار ملک شاهکوهی ادامه داد: همچنین آزادسازی ۳۰۰ نفر از زندانیان غیر عمد از طریق جامعه بسیج حقوقدانان استان صورت گرفته است.

او با بیان اینکه اصلی‌ترین ماموریت در گام اول تثبیت بیماری کرونا بود افزود:۸۰ هزار نفر با مهارت بهداشتی و درمانی در این طرح همکاری کردند.

فرمانده سپاه نینوا افزود: ارائه خدمات را با ۳ گروه مراقبتی، حمایتی و نظارتی با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و مراکز درمانی استان شروع کردیم که  ماموریت این گروه‌ها غربالگری، رصد و رهگیری بیماران کرونایی است.

او گفت: از کل ۵۵۰ هزار و ۲۴۹ خانوار استان،۲۹۰ هزار خانواده در طرح شهید سلیمانی مورد شناسایی و غربالگری قرار گرفتند.

فرمانده سپاه نینوا در مورد تشکیل شورای راهبردی دفاع زیستی گفت: کار این شورا، طرح واکسیناسیون، بیماریابی، نظارت بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، اعمال محدودیت محله محور و کمک مومنانه بوده است.

او گفت: از دیگر اقدامات سپاه کمک در بخش درمان، بیمارستان و استقرار بیمارستان صحرایی و نقاهتگاه بوده  و در طرح واکسیناسیون استان،۴ مرکز سپاه در حال فعالیت است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.