سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار همدان:

کنترل شیوع کرونا و توجه به معیشت مردم دغدغه دولت جدید است

استاندار همدان گفت:کنترل شیوع کرونا و توجه به معیشت مردم از سیاست‌های جدی و مهمترین اولویت کشور دولت سیزدهم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سیدسعید شاهرخی,استاندار همدان با تاکید بر اینکه مهمترین اولویت کشور در حال حاضر کنترل شیوع کرونا و توجه به معیشت مردم است گفت: در حوزه معیشت حمایت از تولید، از سیاست‌های جدی دولت سیزدهم است که باید دنبال شود.

او امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان افزود: دولت جدید با انتخاب افراد اصلح و کاردان به‌ویژه با تمرکز بر روی مسائل اقتصادی و با استفاده از نظرات کارشناسان می‌تواند مشکلات اقتصادی را برطرف کند.

استاندار همدان عنوان کرد: هم اکنون در استان بیش از ۳۰۰ واحد تولیدی در حوزه‌های مختلف کشاورزی، صنعت، خدمات و صنایع دستی در حال ساخت است که باید به تفکیک شهرستان مورد حمایت فرمانداران و دستگاه‌های مرتبط قرار گیرد.

 سیدسعید شاهرخی با اشاره به برنامه ۱۰۰ روزه دستگاه‌های دولتی در دوران انتقال دولت دوازدهم به سیزدهم یادآور شد: این برنامه‌ها با نگاه معنوی و تکلیفی و براساس پیش بینی ها، با کیفیت و کمیت پیش رفت و هر هفته پروژه‌های مهمی در شهرستان‌های مختلف استان افتتاح شد.

او گفت: بیش از هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در بخش‌های مختلف در اختیار استان است که دستگاه‌های متولی با حساسیت خاص این ردیف‌ها را به سرعت تعیین تکلیف کنند تا با طی مراحل قانونی و جذب اعتبارات کشوری همانند سال‌های گذشته رتبه ممتازی کشور داشته باشیم.

استاندار همدان با بیان اینکه کادر درمان نزدیک به ۲ سال در خدمت سلامت جامعه شبانه روز تلاش می‌کنند و این تلاش تا ریشه کن شدن ویروس کرونا به طور مضاعف ادامه دارد اظهار داشت: اگر حمایت ستاد‌های استانی و شهرستانی کرونا که پشتیبانی از دستگاه‌های بهداشتی و درمانی را به عهده دارند وجود نداشت ورودی بیمارستان‌ها بیشتر از این بود.

شاهرخی با اشاره به برگزاری کنگره بزرگداشت شهید آیت الله مدنی در همدان، تجلیل از مفاخر و نقش آفرینان در تاریخ استان همدان در حوزه‌های مختلف را از وظایف انجام شده دولت در سال‌های گذشته برشمرد.

او با بیان اینکه از مجموع ۳۹ شرکت توزیع نیروی برق در سراسر کشور ۲۹ شرکت در روز‌های پنجشنبه تعطیل هستند مقرر کرد که کادر اداری شرکت توزیع برق استان همدان نیز روز‌های پنجشنبه مشابه سایر استان‌ها تعطیل باشد.

در پایان این جلسه از کتاب «سیمای اقتصادی استان همدان در سال ۱۳۹۹» نوشته "سید ناصر محمودی" مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان رونمایی شد.

منبع ایرنا

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.