سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نشست شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان با اتاق بازرگانی ایران ایتالیا

شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان با اتاق بازرگانی ایران ایتالیا نشست برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،راشکی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان با اتاق بازرگانی ایران ایتالیا نشست برگزار کرد.

وی گفت : در این نشست یکی از اعضای کمیسیون صنعت و معدن ایران، رییس اتاق بازرگانی ایران و ایتالیا و رییس اتاق بازرگانی استان سیستان و بلوچستان حضور داشتند.

وی افزود: در این نشست فرصت‌ها و تهدید‌های بنگاه‌های خصوصی برای فعالیت اقتصادی در استان سیستان و بلوچستان مطرح شد.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان یاد آور شد: علاوه بر این ظرفیت‌های منطقه، حمایت‌ها و مشوق‌های قابل ارایه به سرمایه گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی نیز بیان شد.

مهندس راشکی اذعان داشت: مبحث اهمیت استفاده از ظرفیت بازارچه‌های مرزی، منطقه آزاد و ظرفیت‌های گردشگری استان سیستان و بلوچستان از دیگر مواردی بود که در این نشست پیرامون آن بحث و گفتگو شد.

رییس اتاق ایران ایتالیا گفت: سیستان و بلوچستان به سبب داشتن مرز‌های آبی و زمینی طولانی با کشور‌های حوزه دریای عمان، پاکستان و افغانستان از موقعیت استراتژیک خاصی در کشور برخوردار است.

" احمد پور فلاح " ادامه داد: بنابراین این استان می‌تواند به عنوان یک هاب تجاری کارا و موثر عمل کند.

وی تاکید کرد:اتاق ایران ایتالیا آمادگی خود را برای همکاری در زمینه بازاریابی و سرمایه گذاری مشترک در حوزه‌های صنایع، معادن، کشاورزی و میراث فرهنگی اعلام می‌کند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.