سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلیلوف: از بازی در مقابل پرسپولیس نمی‌ترسیم

کاپیتان تیم استقلال تاجیکستان گفت: فوتبال ورزشی غیر قابل پیش بینی است و در بازی مقابل پرسپولیس هر اتفاقی می‌تواند رخ دهد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آلیشر جلیلوف، کاپیتان تیم فوتبال  استقلال تاجیکستان در گفت و گو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در خصوص صعود این تیم از گروه A لیگ قهرمانان آسیا  اظهار کرد: ما در گروه بسیار دشواری قرار داشتیم، اما خودمان را در هر مسابقه به خوبی نشان دادیم. به توانایی‌ هایمان برای موفقیت باور داشتیم و تمام توان خود را در زمین گذاشتیم. تجربه‌ای عالی برای ما بود و بسیار خوشحال هستیم که با صعود به مرحله حذفی، هیجان را به میان هواداران و فوتبال تاجیکستان آوردیم.

او درخصوص تقابل با الهلال عربستان و صدرنشینی در گروه A گفت: مقابل یکی از پرافتخار‌ترین تیم‌های لیگ قهرمانان آسیا بازی کردیم. پس از بازی اول که ۳ بر یک شکست خوردیم، دستان خود را پایین نیاوردیم و با توان و تفکرات جدید وارد دومین مسابقه شدیم. دیدار برگشت برای ما فوق‌العاده شد و با شایستگی پیروز شدیم، این پیروزی نقشی بزرگ در صعود ما از این گروه داشت.

کاپیتان استقلال تاجیکستان در مورد مصاف با پرسپولیس در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: به صورت جدی‌ آماده این دیدار می‌شویم. احترام زیادی برای پرسپولیس حریف  خود در این مرحله قائل هستیم، اما از آن ها نمی‌ترسیم. بازی خودمان را می‌کنیم و فقط برای پیروزی وارد زمین خواهیم شد. فوتبال یک بازی غیر قابل پیش‌بینی است و هر اتفاقی ممکن است در زمین رخ دهد. پیش از این با صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا در نخستین حضورمان در این مسابقات تاریخ‌ سازی کردیم و تمام تلاش خود را می‌کنیم که تا جای ممکن، به مراحل پایانی این مسابقات برسیم. ما بهترین هواداران را داریم و آن‌ها همیشه از تیم حمایت می‌کنند. آن‌ها دوازدهمین بازیکن ما هستند و حمایت‌ شان برای ما بسیار مهم است. از هواداران می‌خواهم به‌خاطر ما به ورزشگاه بیایند و اعضای تیم استقلال هم برای خوشحالی آنها، تمام تلاش خود را خواهند کرد.

 در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲ تیم استقلال تاجیکستان  و پرسپولیس ایران روز سه شنبه از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه به وقت تهران  در ورزشگاه پامیر دوشنبه پایتخت تاجیکستان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.