سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکسیناسیون کارکنان ستادی و عملیاتی شرکت ملی پخش انجام شد

برنامه‌ریزی و اقدامات لازم برای واکسیناسیون کارکنان ستادی و عملیاتی شرکت ملی پخش انجام و واکسیناسیون آنان از اوایل شهریور ماه آغاز شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق اعلام شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، با هدف قطع زنجیره انتشار کرونا، حفظ سلامت کارکنان و متعاقب آن پایداری در تامین و توزیع سوخت، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم برای واکسیناسیون کارکنان ستادی و عملیاتی شرکت ملی پخش انجام و واکسیناسیون آنان از اوایل شهریور ماه آغاز شد.

جامعه هدف اعم از کارکنان رسمی، قراردادی، پیمانکاری از سیستم منابع انسانی استخراج و برای آن‌ها پیامک ارسال شد تا در موعد مقرر در دو مرکز تهرانسر و انبار نفت ری برای انجام واکسیناسیون حضور یابند.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده شرایط به‌گونه‌ای آماده شد که پس از تزریق دوز اول، تزریق دوز دوم همکاران نیز انجام شود، بنابراین مرکز تهرانسر تا اتمام دوز دوم دایر است.

گفتنی است، بر اساس هماهنگی‌های انجام شده، در این دو مرکز روزانه به طور متوسط امکان تزریق حدود ۴۵۰ دوز واکسن به جامعه هدف فراهم شد و علاوه بر امکانات تزریق واکسن، پزشک، پرستار و آمبولانس ویژه در این مراکز نیز مستقر بوده است.

بر پایه این گزارش، این اقدام مهم به صورت یک کار تیمی منسجم با برنامه‌ریزی و هماهنگی واحد‌های مختلف و همکاری اداره بهداشت و درمان و منابع انسانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی انجام شد.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.