سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس بیمه سلامت مهاباد:

اعتبار دفترچه بیمه سلامت به صورت غیرحضوری تمدید می‌شود

رسولی گفت: اعتبار دفترچه بیمه سلامت صندوق‌های همگانی، روستاییان و عشایر در این شهرستان به صورت غیرحضوری تمدید می‌شود.

فیصل رسولی رئیس بیمه سلامت مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: بیمه‌های فاقد اعتبار صندوق‌های سلامت همگانی و روستاییان و عشایر تا پایان ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ به صورت خودکار تمدید شده بودند و با توجه به شیوع بیماری کرونا برای جلوگیری از تردد بیمه‌شده‌ها و تحقق دولت الکترونیک تمدید بیمه‌های فاقد اعتبار به صورت غیر حضوری صورت می‌گیرد.

رسولی افزود: امکان تمدید پوشش بیمه‌ای در صندوق‌های بیمه روستاییان و عشایر و سلامت همگانی بصورت غیر حضوری در سامانه سرویس‌های شهروندی بیمه سلامت به نشانی  http://www.bimehsalamatiranian.ir  یا eservices.ihio.gov.ir/esc صورت می‌گیرد.

این مقام مسئول اذعان کرد: همچنین این امکان فراهم شده است که بیمه شده‌ها در صورت تمایل برای تمدید پوشش بیمه‌ای روستایی و عشایری و سلامت همگانی مراجعه نکنند، لذا اگر بیمه آن‌ها فاقد اعتبار باشد با مراجعه به همین سامانه می‌توانند بدون حضور آن را تمدید کنند.

رئیس بیمه سلامت مهاباد با بیان اینکه با مراجعه به سایت‌های درج شده می‌توان خدماتی از قبیل مشاهده اطلاعات هویتی و بیمه ای، امکان مشاهده کلیه نسخ و مشاهده سایر خدمات وجود دارد، خاطرنشان کرد: برای ورود به سایت شماره ملی و شماره موبایل سرپرست که قبلا در سیستم ثبت شده است، ضروری است.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.