سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لاجوردی:

به مرخصی بی‌حد و حصر زندانیان امنیتی رسیدگی شود

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس به بیان انتقاداتی از مرخصی بی‌حد و حصر زندانیان امنیتی پرداخت.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، زهره السادات لاجوردی نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس در صحن علنی امروز یکشنبه ۲۱ شهریور مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: سال گذشته برخی رسانه‌های اصلاح طلب گفتند که علت عدم موفقیت در واردات واکسن این است که به اف‌ای تی اف نپیوسته ایم، اما جهش در واردات واکسن از طریق دیپلماسی فعال از زمانی که حجت الاسلام رئیسی تماسی با روسای جمهور چین و روسیه انجام داده اند نشان داد که  استدال‌های غیر منطقی غرب گرایان تا چه اندازه سست و باطل است.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس توضیح داد: با توجه به اهمیت مسئله سلامت مردم ضروری است قوه قضائیه با کسانی که در نظام سلامت کشور اخلال ایجاد کردند برخورد کند.

لاجوردی گفت: نکته دیگر درباره گرانی کالا‌های اساسی است. هر چند این گرانی‌ها میراث بی تدبیری و سیاست گذاری‌های غلط دولت قبلی است، اما امیدواریم گام اول دولت سیزدهم کنترل بازار، مهار تورم و جلوگیری از گران فروشی باشد، چرا که وضعیت سفره‌های مردم نیازمند اقدامات اورژانسی است.  

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس خاطر نشان کرد: از دولت انتظار می‌رود با تمرکز به توانمندی داخلی و استفاده از ظرفیت همسایگان و تلاش شبانه روزی به داد مردم برسد.

لاجوردی افزود: نکته دیگر درباره مرخصی‌های بی حد و حصر زندانیان امنیتی است که امیدواریم قوه قضائیه به این مسئله رسیدگی کند.  

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۱۵ ۲۱ شهريور ۱۴۰۰
سینوفارم هم واکسنه تورخدابه چی افتخارمیکنه...