سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

داداشی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تزریق امیدواری به مردم به وسیله سفرهای استانی امکان پذیر است

فعال سیاسی اصولگرا درباره تاثیرات سفرهای استانی اعضای دولت بر روی مردم توضیحاتی را ارائه کرد.

ولی داداشی عضو مجس دهم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور کشورمان بیان کرد: این امر تاثیر بسیار خوبی بر مردم می‌گذارد؛ چرا که مردم متوجه حضور مسئولان در میان خود می‌شوند.مردم هم در مناطق کم تر توسعه یافته وقتی شاهد حضور مسئولان در میان خود هستند میزان امیدواری مردم نسبت به دولت افزایش می‌یابد.

او ادامه داد: امیدواریم که این سفرها ماحصل خوبی داشته باشد و صرفا یک سفر و دیدار خالی از فایده نباشد. جمع بندی ما این است که هم در سفرها دیداری باشد و هم با جمع بندی که آقای رئیس جمهور از سفر استانی دارد تصمیمات انقلابی گرفته شود و هم در مرکز کشور بتوانند اقداماتی انجام دهند که مشکلات این عزیزان به طور قطع حل شود.

داداشی درباره مشکلات مردم بیان کرد: در بسیاری از شهرستان ها مشکل آب و برق وجود دارد و راهش این است که اقدامات خدماتی ارائه شده توسط دولت افزایش یابد و مناطق محروم هم بتوانند از این نعمت‌ها استفاده کنند.

 عضو مجس دهم درباره تاثیرات این موضوع بر روی مردم گفت: با سفرهای استانی میزان امیدواری و اعتماد مردم نسبت به دولت و مسئولان افزایش می‌یابد؛ ماحصل امیدواری مردم و افزایش اعتماد نسبت به عملکرد مسئولان باید یک بازخورد مثبت در رویکردها داشته باشد و حوزه های معیشتی و خدماتی در مناطق محروم افزایش یابد تا این اعتماد مداوم باشد نه اینکه عوام گرایانه و شعاری باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.