سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سفر رئیس بنیاد مسکن کشور به سی سخت

اکبر نیکزاد ثمرین رئیس بنیاد مسکن کشور در اولین سفر استانی خود به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز یکشنبه ۲۱ شهریور اکبر نیکزاد ثمرین رئیس بنیاد مسکن کشور در اولین سفر استانی خود به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد و با همراهی برخی از مسئولان به شهر زلزله زده سی‌سخت رفت و در جریان آخرین وضعیت بازسازی منازل مسکونی این شهر قرار گرفت.

در این سفر کیامرث حاجی‌زاده معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، باقری سرپرست بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار شهرستان دنا، امام جمعه شهر سی‌سخت و جمعی از مسئولان حضور دارند.

آقای نیک زاد با اشاره به تلاش های انجام شده در خصوص زلزله سی سخت گفت: به واحدهای شهری 130 میلیون تومان تسهیلات و 55 میلیون تومان بلا عوض و برای واحدهای روستایی 110 میلیون تومان تسهیلات 55 میلیون تومان بلاعوض پرداخت شده است.
رئیس بنیاد مسکن کشور افزود: همچنین بنیاد مسکن 160 کیسه سیمان به هر واحد اهدا کرده است.
وی با بیان اینکه تنها مشکلی که در روند بازسازی ها وجود دارد این است که واحدهای مسکونی و آسیب دیده از زلزله با مساحت بیشتری در حال ساخت است ادامه داد: برخی واحدها با مساحت 150 متر در حال احداث است که تلاش می شود با کمک در تکمیل بخشی از آن مشکل مردم رفع شود و در خانه ها اسکان یابند.
وی با اعلام خبر خوش به افرادی که واحدهای خود را با تسهیلات و آورده خود تکمیل کرده اند گفت: این افراد از هر نوع اعتباری چه بلاعوض و چه تسهیلات می توانند بهره مند شوند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور افزود: وضعیت ساخت خانه های زلزله زدگان باید مثل مهره های تسبیح در دستمان باشد و اگر لازم باشد ۵ روز در این شهر می مانم و تمامی خانه ها و مشکلاتشان را بررسی می کنم.

او با تاکید بر اینکه در بازدید میدانی از شهر مردم لطف داشتند و با ما درد دل کردند گفت: مردم سرمایه های ما هستند، تیم قوی سازه و معماری برای طرحهای مهم بنیاد مسکن کشور در تهران مستقر است که چند نفر از اساتید دانشگاه یاسوج در آن حضور دارد و یاید از این ظرفیت برای ساخت شهر سی سخت استفاده کرد.

نیکزاد با اشاره به اینکه تا پایان ساخت و سازها چندین مرتبه به سی سخت سفر خواهم کرد ادامه داد: در بازدید ها حتی یک مورد از اعتراض مردم از کمک کاری دستگاهی گزارش نشد و این یک نعمت است و باید انرژی مضاعف بگذاریم، کار خوب پیشرفت داشته است ولی باید شیرینی اتمام کار را مردم بچشند.

خبر در حال تکمیل ...

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.