سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف و ضبط بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در مریوان

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مریوان گفت: بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق از ۲ تراکتور در یکی از روستا‌های تابعه این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،آزاد نامداری رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مریوان اظهار داشت: نیرو‌های هنگ مرزی در روستای "مرانه" مریوان ۲ دستگاه تراکتور حامل مقطوعات چوبی را توقیف کرده و بلافاصله به اداره منابع طبیعی اطلاع می‌دهند.

او افزود: بعد از دریافت این خبر نیرو‌های یگان حفاظت از منابع طبیعی به محل اعزام و در بررسی‌های به عمل امده مشخص شد بار این ۲ دستگاه تراکتور از نوع درختان جنگلی قاچاق بوده که بدون مجوز اقدام به حمل آن‌ها کرده بودند.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مریوان یادآور شد: با هماهنگی نیرو‌های هنگ مرزی این ۲ دستگاه تراکتور به محوطه اداره منابع طبیعی انتقال و پرونده تخلف آن‌ها تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شد.

مرادی همچنین از توقف یک دستگاه وانت پیکان خبر داد و گفت: ماموران انتظامی مریوان در یکی از مسیر‌های مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه وانت مشکوک و بلافاصله آن را متوقف کرده و به اداره منابع طبیعی اطلاع دادند.

نامداری افزود: در بازرسی از این وانت پیکان ۴۰ کیسه ذغال که از سوزاندن درختان جنگلی به دست آمده بود کشف و ضبط شد و خودروی وانت به اداره منابع طبیعی منتقل و پرونده تخلف آن جهت ارسال به مراجع قضایی تشکیل شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مریوان یادآور شد: ماموران یگان حفاظت از منابع طبیعی در حین گشت زنی در جنگل‌های روستای "دره وران" این شهرستان ۲ دهنه کوره ذغال گیری را شناسایی و آن‌ها را منهدم و تخریب کردند.

نامداری افزود: همچنین ۱۰ کیسه ذغال قاچاق که متخلفین اقدام به ذغال گیری از درختان جنگلی کرده بودند را کشف و به اداره منابع طبیعی منتقل کردند و عملیات شناسایی متخلفان در دستور کار است.

او از طبیعت دوستان و همیاران طبیعت درخواست کرد تمام گزارشات تخریب، تصرف، قطع و ذغال گیری از درختان جنگلی در حوزه این شهرستان را به اداره منابع طبیعی اطلاع داده تا در اسرع وقت نیرو‌های حفاظت به محل اعزام و موضوع را بررسی کنند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.