سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بدری:

وزیر بهداشت به توزیع عادلانه واکسن کرونا در سراسر کشور پایبند باشد

نماینده مردم اردبیل در مجلس به بیان توضیحاتی درباره لزوم توزیع عادلانه واکسن کرونا در کشور پرداخت.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، صدیف بدری نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس یازدهم در صحن علنی امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور گفت: ۲۰ ماه است که با کرونا مواجه هستیم و این ویروس ده‌ها هزار تن از خانواده هایمان را نابود کرده است.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس یازدهم توضیح داد: درباره واکسیناسیون عمومی کرونا شاهد کم کاری‌ها بوده‌ایم، ولی دولت سیزدهم به واردات واکسیناسیون ورود جدی داشت. از تلاش‌های وزیر بهداشت جدید و کادر بهداشتی و درمانی کشور تشکر می‌کنیم، اما آقای عین اللهی همان گونه که برای واردات واکسن حساس هستید باید به توزیع برابر و عادلانه آن در سراسر کشور هم پایبند باشید.

نماینده مردم اردبیل در مجلس یازدهم با بیان اینکه شمارش معکوس آغاز سال تحصیلی شروع شده تذکر داد: آموزش و پرورش هنوز با سرپرست اداره می‌شود. جایگاه این وزارتخانه ایجاب می‌کند تا نگاهی ویژه به این وزارتخانه داشته باشیم. رئیس جمهور نسبت به معرفی وزیری توانمند از بدنه آموزش و پررش اقدام کند.

بدری افزود: بازگشایی مدارس، پرداخت پاداش پایان خدمت، زمان و نحوه اجرای رتبه بندی فرهنگیان و پرداختن به حواشی پرداخت فوق العاده ویژه فرهنگیان نیازمند وزیری توانمند است. آقای وزیر راه و شهرسازی، تکمیل راه آهن اردبیل میانه که در بودجه دارای ردیف است باید اولویت شما باشد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.