سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هیات شمشیربازی استان هیاتی پیشرو و جریان سازاست

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در بازدید از اردوی تیم ملی شمشیر بازی، هیات شمشیربازی استان را هیاتی پیشرو و جریان سازدانست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سجاد انوشیروانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل همزمان با روز جهانی شمشیربازی با حضور در ورزشگاه رضازاده اردبیل، از نزدیک با ملی پوشان و کادر فنی تیم گفتگو کرد و در جریان تمرینات این تیم قرار گرفت.

او در این دیدار, همچنین با بازیکنان اردبیلی تیم ملی هم گفتگو کرد و درمورد رفع مشکلات تجهیزاتی و تمریناتی این ملی پوشان هم قول مساعد داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با تاکید بر تداوم حمایت از هیاتهای فعال و توانمند استان, هیات شمشیربازی استان را هیاتی پیشرو و جریان ساز دانست و اظهار داشت: شمشیربازی رشته ای المپیکی و پر مدال است و با توجه به وجود پتانسیل و استعدادهای خوب در این رشته در استان, اساس کار اداره کل ورزش و جوانان بر حمایت از اینگونه هیاتهای فعال است و قطعا هرچه تعداد این هیاتها بیشتر باشد, ورزش استان منتفع و توانمند خواهد بود.

دراین دیدار, محمدرضا برادران معاون ورزشی اداره کل, حقی مقدم رئیس امور ورزش استان و صباغی رئیس هیات شمشیربازی استان وسرپرست اردو انوشیروانی را همراهی می کردند.

انتهای پیام/ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.