سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پینگ پنگ باز کردستانی در رقابت‌های کرواسی حضور یافت

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان گفت:آریا امیری پینگ پنگ باز کردستانی و عضو تیم ملی تنیس روی میز جوانان کشور در رقابت‌های بین المللی کانتندر جوانان کرواسی حضور یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، حامد جولایی مدیر کل ورزش و جوانان کردستان گفت:آریا امیری پینگ پنگ باز کردستانی و عضو تیم ملی تنیس روی میز جوانان کشور پس از حضور در رقابت‌های بین المللی کانتندر جوانان کرواسی و راه یابی به مرحله حذفی در جدول ۱۶ نفره با قبول شکست از حریف ایتالیایی خود از ادامه این رقابت‌ها باز ماند.

او افزود:مرحله مقدماتی رقابت‌های تنیس روی میز کانتندر جوانان کرواسی با حضور مدعیان جوان از سراسر جهان از روز یکشنبه ۱۴ شهریور ماه آغاز به کار کرد و تیم ملی تنیس روی میز رده سنی جوانان کشورمان با سه نماینده در این رقابت‌های حضور پیدا کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان ادامه داد:محمد موسوی، میلاد عابدینیان و آریا امیری ترکیب تیم ۳ نفره تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران را در این رقابت‌ها بودند.

جولایی افزود:"امیری" در دور مقدماتی رقابت‌های انفرادی در مقابل Vladislav Makarov دارنده رنکینگ ۱۵۹ جوانان از روسیه با شکست ۳ - ۲ همراه شد، اما در دیگر مصاف خود با Ziga Zigon از اسلوونی مسابقه داد و با شکست ۳ - ۰ حریف خود موفق به راهیابی به جدول حذفی شد.

او بیان کرد:آریا امیری در بازی مقابل Sergey Ryzhov در مجموع با نتیجه ۳ - ۰ به پیروزی رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت:پیش از این در جدول ۶۴ نفره رقابت همزمان کانتندر اسلوونی نیز نماینده کشورمان مقابل حریف روس خود شکست خورده بود.

جولایی افزود:بازی دوم آریا در مقابل Erik Huzsvar از مجارستان نیز با پیروزی ۳ بر ۲ نماینده کشورمان خاتمه یافت و امیری به عنوان سرگروه راهی جدول حذفی ۳۲ نفره شد.

او اظهار داشت:در این مرحله امیری با قبول شکست در جدال با نماینده ایتالیا با نتیجه ۳ - ۱ از دور مسابقات کنار رفت و از راه یابی به جدول هشت نفره حذفی باز ماند. ملی پوشان تیم تنیس روی میز جوانان کشورمان با هدایت امیر بخشی در این رقابت‌ها شرکت کردند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.