سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار خاتم:

تزریق واکسن در اولویت مردم باشد

جواد میربهبودی گفت: باتوجه به تدابیر انجام شده و تامین واکسن مورد نیاز از همه مردم شهرستان تقاضا دارم تزریق واکسن را در اولویت قرار دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، میربهبودی، فرماندار خاتم از کاهش سن تزریق واکسن کرونا در شهرستان خبرداد و گفت: سن تزریق در همه روستا‌ها ۱۸ سال به بالا ودر شهر‌ها ۳۰ سال به بالارسیده است.

او افزود: هم اکنون با توجه به تدابیر انجام شده و تامین واکسن مورد نیاز از همه مردم شهرستان تقاضا دارم تزریق واکسن را در اولویت قرار دهند.

میربهبودی با اشاره به مراجعه نکردن برخی از افراد واجد شرایط برای دریافت واکسن، از فعالان فرهنگی، اجتماعی، روحانیون، رسانه‌ها وسایر مسئولین شهرستان خواست تا همکاری لازم برای پوشش واکسیناسیون عمومی را با عوامل بهداشت و تیم تزریق واکسن به عمل آورند و مجموعه سلامت را بیش از پیش یاری رسانند.

رئیس شورای سلامت شهرستان بیان داشت: بنا بر پیش بینی و تحلیل الگوی زمانی موج‌های اول تا پنجم کرونا و به احتمال زیاد یک ماه و نیم تا دوماه دیگر کشور ایران درگیر موج ششم خواهد شد و هفته‌های پیش رو تا قبل از فراگیری موج ششم، زمان طلایی واکسیناسیون اقشار مختلف برای قطع زنجیره ابتلا و پیشگیری از مرگ و میر است.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.