سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده کل ارتش:

حضور ناوگروه ارتش در اقیانوس اطلس مایه سردرگمی استکبار جهانی شد

فرمانده کل ارتش گفت: حضور ناوگروه ارتش در حیاط خلوت استکبار جهانی باعث افتخار و اقتدار ایرانی ها و مایه سردرگمی آمریکا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،امیر سرلشکر موسوی، فرمانده کل ارتش در مراسم استقبال از ناوگروه نیروی دریایی ارتش در بندرعباس گفت:دریانوردی تاریخی ناوگروه هفتاد و پنجم در اوج تحریم ها و سخت ترین شرایط سیاسی و عملیات روانی دشمن انجام گرفت.

سرلشکرموسوی افزود:بر اساس منویات رهبری از سال ۹۰ بر اهمیت و اجرای این سفر دریایی تاکید شد، اما همکاران ما در سال ۱۴۰۰ این فرمایش و توصیه رهبری را اجابت کردند و وارد اقیانوس اطلس شدند.

فرمانده کل ارتش گفت:این‌ماموریت تاریخی در استقلال کامل و به برکت انقلاب اسلامی و تدابیر فرمانده معظم کل قوا با درایت و هوشمندی، دانش استقامت شجاعت و در یک کلمه اقدام جهادی فرزندان این آب و خاک بر عرشه ناو‌های تمام‌ایرانی به سرانجام رسیده است و قطعا می‌تواند یک‌گام مهم در تحقق اهداف گام‌دوم انقلاب مبنی بر تمدن سازی با رویکرد تمدن دریایی تلقی شود.

او با بیان اینکه این حرکت راهبری استکبار جهانی و در راس آنها تروریست‌های آمریکایی را دچار سردرگمی راهبردی کرد، افزود: این جمهوری اسلامی بود که در اقیانوس اطلس و در مجاورت حیات خلوت کشور‌های استکباری قدرت نمایی کرد.

فرمانده کل ارتش گفت:اجرای این ماموریت به استکبار جهانی نشان داد حرف حق ملت ایران قدرت یافته است و هیچ مانعی قادر به توقف اراده این ملت برای خیزش تمدنی به سوی دریا نیست و تحریم‌ها عزم ما را قویتر و برای اهداف بلند مهیاتر کرده است.

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.