سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۳ موکب استان مرکزی عازم عراق می‌شوند

۱۳ موکب استان مرکزی برای طبخ غذا، اسکان و توزیع میان وعده زائرین اربعین حسینی به عراق اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،حسین آبادی مسئول کمیته اسکان و تغذیه اربعین حسینی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی با اشاره به پایان مراحل تعیین و ثبت نام موکب‌های اربعین حسینی استان از اعزام ۱۳ موکب برای طبخ غذا، اسکان، توزیع میان وعده برای زائرین اربعین حسینی خبر داد.

حسین آبادی افزود: بعد از اعلام ستاد اربعین کشور در خصوص اعزام موکب‌های اربعین حسینی و موافقت کشور عراق، اقدام به اطلاع رسانی در سطح موکب‌های استان مرکزی شد تا موکب‌هایی که با شرایط فوق، توانایی آمادگی و ظرفیت اعزام را دارند، تعیین و از خادمین خود ثبت نام کنند.

او اضافه کرد: بعد از اطلاع رسانی و اعلام آمادگی ۱۳ موکب از موکب‌های اربعین حسینی، در مراحل اولیه لیست اعزام خادمین موکب که حدودا ۳۷۰ نفر است جهت خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی در مسیر عتبات عالیات به کمیته اسکان و تغذیه کشور ارسال شد.

مسئول کمیته اسکان و تغذیه اربعین حسینی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی بیان کرد: اسامی ارسال شده خادم‌ها پس از تاییدیه از ستاد اربعین حسینی کشور وارد مراحل بعدی اخذ ویزا، اقدامات دیگر و اعزام موکب‌ها جهت خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی می‌شود.

او با بیان اینکه یکی از شرایط اصلی برای اعزام خادمین عزیز، دریافت هر دو مرحله واکسن کرونا بوده است ادامه داد: این خادمان در شهر‌های مقدس نجف اشرف، مسیر نجف به کربلا و کربلای معلی به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می‌کنند.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.