سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی خبرداد ؛

توزیع ۱۲ هزار بسته لوازم‌التحریر از سوی کمیته امداد خراسان شمالی

الهی راد گفت: تهیه ۱۲ هزار بسته در قالب آیین «شور عاطفه‌ها» برای توزیع در بین دانش آموزان نیازمند تحت حمایت این نهاد پیش‌بینی‌شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: امسال شور عاطفه‌ها باهدف تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند تحت حمایت این نهاد از ۲۰ شهریور تا ۱۱ مهرماه برگزار می‌شود.

او  افزود: برنامه جشن عاطفه‌ها باهدف تأمین ملزومات تحصیلی دانش آموزان نیازمند و محروم در آستانه سال تحصیلی توسط کمیته امداد و با همکاری بسیج، صداوسیما و آموزش‌وپرورش در سراسر آسان برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید 


الهی راد گفت : در حال حاضر ۱۲ هزار دانش‌آموز نیازمند تحت حمایت کمیته امداد هستند که در تلاش هستیم با توجه به محدودیت منابع دولتی از طریق هم‌افزایی و مشارکت خیرین بزرگوار در شور عاطفه‌ها اقدام اثربخشی در راستای تحقق عدالت آموزشی و تأمین مایحتاج لازم برای تحصیل دانش آموزان انجام دهیم تا در سال تحصیلی جاری همه دانش آموزان عزیز بتوانند بهره لازم را از آموزش‌های مجازی آموزش‌وپرورش ببرند و هیچ دانش‌آموزی به دلیل مشکلات مالی ترک تحصیل نکند.

او گفت: رویکرد اصلی شور عاطفه‌ها در سال جاری، کمک به تهیه و تأمین تبلت یا گوشی هوشمند برای دانش آموزان نیازمند باهم افزایی و مشارکت مردم و خیرین است.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی ضمن تشکر و قدردانی از مردم و خیرین استان که همیشه همراه و یاریگر کمیته امداد در رفع مشکلات نیازمندان بوده و هستند، افزود: هم استانی‌های عزیز می‌توانند برای کمک به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند و محروم استان از طریق کد دستوری #۰۵۸*۸۸۷۷* و همچنین واریز نقدی از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۱۰ در رویداد شور عاطفه‌ها مشارکت نمایند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.