سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار حمیدیه:

شهروندان حمیدیه باید برای تزریق واکسن کرونا تشویق شوند

هاشمی بر همکاری همه گروه‌های اجتماعی و فرهنگی برای ترغیب و تشویق عموم مردم برای تزریق واکسن کرونا تاکید کرد.

شاهین هاشمی فرماندار حمیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به آمادگی مراکز شهری و روستایی برای واکسیناسیون مردم علیه بیماری کرونا گفت: همه شهروندان براساس گروه‌های اعلام شده برای تزریق واکسن به مراکز مراجعه کنند.

او با بیان اینکه واکسیناسیون نقش مهمی در کاهش ابتلا به کرونا ویروس و مرگ و میر ناشی از آن دارد، افزود: انتشار شایعه‌های بی اساس و غیرعلمی درخصوص واکسن سبب ایجاد رعب و وحشت بین مردم نسبت به واکسیناسیون شده و میزان مشارکت و مراجعه به مراکز را کم کرده است.

هاشمی با درخواست از همه علما، معتمدین، روحانیت معزز، بسیج، فعالان اجتماعی، دهیاران، مسئولان شوراها، رسانه‌ها و گروه‌های اجتماعی و فرهنگی برای ترغیب و تشویق عموم مردم برای تزریق واکسن کووید-۱۹ بیان داشت: واکسیناسیون سیار طی روز‌های آینده در برخی مناطق شهری آغاز می‌شود و امیدواریم استقبال مردم بیشتر شده و شاهد کنترل و ریشه کنی کرونا باشیم.

فرماندار حمیدیه در پایان بر پایبندی به استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، خودداری از برگزاری و حضور در مراسم عروسی، فاتحه خوانی و دورهمی‌های خانوادگی تاکید کرد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.