سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر خبرداد:

کشف ۱۰۰ میلیون تومان کالای قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر از کشف ۱۰۰ میلیون تومان انواع کالای قاچاق در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس در محور"نیکشهر - چابهار" خبر داد.

سرهنگ "محمود رضا صادقی"فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:  ماموران یگان تکاوری شهرستان "نیکشهر" هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور "نیکشهر – چابهار" به یک دستگاه اتوبوس اسکانیا مشکوک شدند و با دستور ایست آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو هزار و ۵۳۹ قوطی نوشیدنی انرژی زا، ۳۰ طاقه پارچه، یک دستگاه ماشین لباس شوئی، یک دستگاه ماشین ظرفشویی، ۲ دستگاه اسپلیت و ۵۱۰ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و فاقد هرگونه مدارک گمرکی را کشف کردند.

سرهنگ صادقی با بیان اینکه ارزش ریالی کالای‌ کشف شده یک میلیارد و ۳۰۷ میلیون ریال برآورد شده اند، خاطر نشان کرد: در این رابطه یک فرد متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر قاچاق کالا را تهدیدی جدی برای بخش تولید و صنعت کشور دانست و عنوان داشت: مبارزه با قاچاق کالا یک تکلیف همگانی است و نیروی انتظامی در برخورد با این پدیده به صورت قاطع برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.