سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخصیص ۸۳۴ میلیارد تومان بودجه اشتغال‌زایی و کارآفرینی به فارس

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان فارس گفت: ۸۳۴ میلیارد تومان بودجه اشتغال‌زایی و کارآفرینی به فارس اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  بابک دایی مدیرکل امور اقتصاد‌ی و دارایی فارس با بیان اینکه امسال نیز در بند الف تبصره ۱۸ منابعی برای توسعه کارآفرینی و اشتغال در نظر گرفته شده است، گفت: ۳۲ هزار میلیارد تومان برای کل کشور در نظر گرفته شده و اولویت تخصیص با استان‌هایی است که نرخ بیکاری بالاتری دارند.

او با بیان اینکه سهم استان فارس ۳.۱ درصد کل اعتبارات کشور است که حدود ۸۴۳ میلیارد تومان است، افزود: ۳۵۰ پروژه نیمه تمام در سطح استان داریم که پیشنهاد می‌شود اولویتمان را بگذاریم روی پروژه‌های نیمه‌تمام بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی و سمت ایجاد پروژه جدید نرویم.

دایی با بیان اینکه دستورالعمل بند الف تبصره ۱۸، ۱۴ مرداد ماه امسال ابلاغ شده است، گفت: استفاده از منایع این تبصره تاکنون عملیاتی نشده است و تا آخر آذرماه وقت داریم که این اعتبار را جذب کنیم و اگر جذب نشود به استان‌های دیگر اختصاص می‌یابد.

دایی با بیان اینکه کسب و کار‌های خانگی، واحد‌های تولیدی خرد، کوچک، متوسط و بزرگ و شرکت دانش‌بنیان و واحد‌های تولیدی پیشران از این تسهیلات می‌توانند استفاده کنند، گفت: پارسال نیز سهم فارس از این اعتبارات ۳.۲ دهم بوده که ۲۴۳ میلیارد تومان جذب کرده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.