سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگشایی مدارس با محوریت سلامت دانش آموزان انجام می‌شود

معاون برنامه ریزی، پژوهش و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: فعالیت مدارس استان در مهرماه ۱۴۰۰ بر اساس الگوهای سه گانه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، اردشیر یاری معاون برنامه ریزی، پژوهش و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: بازگشایی مدارس کهگیلویه و بویراحمد در سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰ با محوریت تأمین سلامت دانش آموزان همراه با آموزش، انجام می شود.    

او افزود: نحوه بازگشایی مدارس کهگیلویه و بویراحمد در مهرماه امسال تابع تصمیم اعضای ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا است. 

او بیان کرد: بسته های آموزشی و درسنامه از سوی گروه‌ های جهادی بسیج فرهنگیان استان برای آن دسته از مدارس استان که به صورت غیرحضوری فعالیت می‌ کنند، تهیه خواهد شد. 

یاری عنوان کرد: نظرات مدیران مدارس کهگیلویه و بویراحمد در مورد الگوهای سه گانه فعالیت از قبیل حضوری، ترکیبی و غیرحضوری به زودی  جمع بندی و برای برنامه ریزی به بسیج فرهنگیان کشور اعلام می شود. 

او ابراز داشت: مشکلات زیرساختی برای استفاده دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد از آموزش‌ های مجازی در سال تحصیلی جدید از سوی  گروه ‌های جهادی بسیج فرهنگیان استان شناسایی و ارائه می ‌شود. 

انتهای پيام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.