سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

طرح ۳۱۳ در ۱۵ روستای استان زنجان اجرامی شود

صفری از اجرای طرح ۳۱۳ در ۱۵ روستای استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان  گفت: طرح ۳۱۳ با هدف ایجاد ارتباط مستمر و مؤثر روحانیون با خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد از طریق فعالیت‌های فرهنگی در قالب تبلیغ چهره به چهره و با هدف تحکیم بنیان خانواده و تقویت باور‌های دینی و کاهش آسیب‌های اجتماعی در روستا‌های منتخب دارای روحانی مستقر انجام می‌شود.

او افزود: به منظور بهره گیری از ظرفیت روحانیون اداره کل تبلیغات اسلامی مستقر در روستا‌های استان زنجان برای ارائه خدمات فرهنگی و ارتقاء باور‌های دینی مددجویان تحت حمایت طرح ۳۱۳ در ۱۵ روستای استان زنجان اجرا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: در این طرح روحانیون پیگیر مسائل و مشکلات خانواده‌های تحت حمایت با اولویت خانواده‌های دارای جوان و نوجوان بوده و برای رسیدن این خانواده‌ها به توانمندی در بخش‌های مختلف فکری، فرهنگی، اشتغال ومسکن تلاش می‌کنند.


صفری گفت: این طرح برای خانواده‌های ساکن روستا با استفاده از ظرفیت روحانیون مستقر در روستا به عنوان مبلغان دینی اجرا می‌شود و روحانیون مستقر در این روستا‌ها با هماهنگی این نهاد وبه همراه مددکار مشکلات معیشتی، تحصیلی، فرهنگی واعتقادی و اشتغال آن ها را بررسی و رسیدگی خواهند کرد.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.