سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل سالانه ۵۰ تعاونی در خراسان شمالی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی از تشکیل سالانه ۵۰ تعاونی در خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حسن نوری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی از تشکیل ۲۵۰ تعاونی در پنج سال اخیر در خراسان شمالی خبر داد و گفت: به طور میانگین سالانه ۵۰ تعاونی در استان تشکیل شده و در مجموع برای پنج هزار و ۵۳۵ نفر زمینه اشتغال فراهم شده است.

حسن نوری مجموع درآمد‌های این تعاونی‌ها در سال گذشته را ۶۲۰ میلیارد ریال بیان کرد و افزود: کرونا بر روند فعالیت این بخش اقتصادی نیز اثر منفی گذاشته است.


بیشتر بخوانید


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همچنین از نظارت‌های مستمر بر روند فعالیت‌های این تعاونی‌ها نیز خبر داد و گفت: از سال گذشته تا کنون چهار هزار و ۸۸ بازدید نظارتی از این تعاونی‌ها صورت گرفته است.

صادرات ۴۵۸ هزار دلاری تعاونی‌های خراسان شمالی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: سرمایه تعاونی‌های استان ۵۲۰ میلیارد ریال و صادرات آن‌ها، امسال ۴۵۸ هزار دلار است.

نوری اضافه کرد: امسال ۵۰ تعاونی با توجه به نوع فعالیت‌ها و میزان درآمدزایی به عنوان تعاونی برتر انتخاب شده اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی تعاونی ها را ، راه وصول نتیجه موثر و اثر بخش در اقتصاد جامعه دانست و گفت: برای تحقق ۲۵ درصد سهم تعاون در اقتصاد و اشتغال باید تلاشی همه جانبه انجام شود و برای رسیدن به این هدف باید برای حذف رانت‌ها و اعتمادسازی مردم به بخش تعاون اقدامی مؤثر صورت گیرد.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.