سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهبود وضعیت رنگ بندی کرونا در سمنان

در تازه‌ترین رنگ‌بندی کرونایی سامانه ماسک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، چهار شهرستان استان سمنان از وضعیت قرمز تیره و قرمز به نارنجی تغییر رنگ دادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، بر اساس رنگ‌بندی جدید سامانه ماسک وزارت بهداشت ، گرمسار و سمنان از وضعیت قرمز به نارنجی و شهرستان‌های آرادان و مهدیشهر از وضعیت قرمز تیره به نارنجی تغییر رنگ دادند.

بر این اساس اکنون در استان سمنان شهرستان شاهرود در وضعیت قرمز، شهرستان‌های سمنان، دامغان، آرادان، مهدیشهر و گرمسار در وضعیت نارنجی، و شهرستان‌های میامی و سرخه در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

در شبانه روز گذشته ، کرونا جان سه نفر دیگر را در استان سمنان گرفت و بر این اساس از ابتدای شیوع این ویروس تا ظهرجمعه تعداد جان‌باختگان مبتلا به این ویروس در استان به یک هزار و ۳۶۳ نفر رسید.

کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان در آخرین آمار شیوع این ویروس در استان اعلام کرد: در شبانه روز گذشته ۱۶۸ مورد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در استان سمنان شناسایی شد و مجموع آمار بیماران کووید ۱۹ در این استان از ابتدا تاکنون به ۶۱ هزار و ۵۴۹ نفر رسید.

از مجموع افرادی که در شبانه روز گذشته تست کرونای آنها مثبت اعلام شد ، ۵۲ نفر به جمع بستریان کرونایی استان سمنان اضافه شدند.
در این مدت ۶۰ نفر بیمار کرونایی با کسب بهبودی نسبی از مراکز درمانی استان سمنان ترخیص شدند و هم اکنون جمع کل افراد کرونایی بستری استان سمنان ۵۲۲ نفر است.

انتهای پیام / گ 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.