سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان:

حدود ۹ هزار متقاضی ساخت مسکن در زاهدان به شهرداری معرفی شدند

منبتی گفت: از ابتدای امسال تاکنون هشت هزار و ۸۸۳ متقاضی ساخت و نوسازی مسکن از سوی ستاد ساماندهی حاشیه شهر زاهدان به شهرداری معرفی شده‌اند و برای ۵۰۵ پرونده نیز اخذ پروانه دائم انجام شده است.

سید خلیل منبتی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: در طرح ساماندهی حاشیه شهر زاهدان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان سهمیه ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی را دارد و قطعا همکاری و افزایش سرعت صدور پروانه در شهرداری امکان استفاده بیشتر حاشیه‌نشینان را از این فرصت استثنایی فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه در طرح ساماندهی حاشیه شهر زاهدان تسهیلات ساخت مسکن ۵۰ میلیون تومان و بلاعوض ۲۵ میلیون تومان بوده افزود: با پیگیری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزایش این تسهیلات به میزان ۱۰۰ میلیون تومان و بلاعوض به ۳۰ میلیون تومان در دستور کار است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان با تاکید بر رفع موانع و مشکلات برای تسریع اجرای طرح ساماندهی حاشیه شهر زاهدان بیان کرد: هماهنگی و همراهی دستگاه‌های مختلف در این طرح لازم و ضروری است. 

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.