سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراجعه ۳۵ نفر از مردم روستای دشه با علایم مسمومیت به مراکز درمانی

سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه گفت : ۳۵ نفر از مردم روستای دشه با علایم مسمومیت به مراکز درمانی این شهرستان مراجعه کردند که به صورت سرپایی درمان و ترخیص شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، جلیل بالایی سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه گفت : به دلیل انسداد فاضلاب روستای دشه و نزدیکی آن به چشمه اصلی تامین کننده آب شرب اهالی، بخشی از فاضلاب وارد آب شد و موجب مسمومیت برخی از اهالی شد و در حال حاضر مشکل به صورت کامل برطرف شده است.

او گفت : از آنجایی که این خط فاضلاب در نزدیکی چشمه روستا قرار دارد بر اثر برگشت فاضلاب، برای دقایقی آب آلوده با آب چشمه مخلوط می‌شود.

سرپرست فرمانداری پاوه ادامه داد: پس از دریافت گزارشاتی در خصوص آلودگی چشمه و مخزن آب روستای دشه، پرسنل بهداشت محیط و مبارزه با بیماری به محل اعزام شدند و متوجه شدند که خط انتقال فاضلاب این روستا مسدود شده و تلاش‌های آنان برای رفع مسدودی به نتیجه نمی‌رسد.

بالایی افزود: به محض اطلاع از این موضوع، بدون فوت وقت به مردم روستا اطلاع‌رسانی می‌شود که از آب استفاده نکنند و کنتور خروجی مخزن آب روستا نیز قطع می‌شود.

او گفت: از ظهر هم مشکل چشمه و هم فاضلاب حل شده و لوله و تجهیزات لازم برای تعویض خط آسیب دیده فاضلاب، از مرکز استان ارسال شده و پرسنل آب و فاضلاب در حال انحراف خط فاضلاب هستند تا این موضوع بار دیگر تکرار نشود.

سرپرست فرمانداری پاوه ضمن بیان اینکه مشکل اصلی شناسایی و از بین رفته، از مردم روستا خواست تا نتیجه آزمایشات مشخص نشده از آب چشمه برای شرب استفاده نکنند و یا در صورت لزوم آن را بجوشانند.

بالایی گفت: هم اکنون پزشک در روستا مستقر شده و برای افرادی که علائم خفیف تری دارند دارو و تجهیزات و اندازه کافی موجود است و در صورت لزوم برای افرادی که نیاز به اقدامات تشخیصی بیشتر دارند امکانات در بیمارستان فراهم است .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.