سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عابدینی خبر داد:

بهبود علائم کرونا با ترکیب درمان طب ایرانی و داروهای شیمیایی

دبیر کمیته علمی کشوری کرونا گفت: علائم بیماری کرونا با ترکیب درمان طب ایرانی با دارو‌های شیمیایی زود‌تر بهبود می‌یابد.

به گزارش خبرنگار  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، عاطفه عابدینی دبیر کمیته علمی کشوری کرونا در اخبار شبکه یک با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا در کشور اظهار کرد: امروزه در بخش طب ایرانی و سنتی در موضوعات زنان، کودکان و باز توانی دستورالعمل هایی  را تدوین و به مراکز درمانی ابلاغ کرده ایم؛  طب سنتی و داروهای گیاهی به عنوان طب کمکی و با هدف  پیشگیری و درمان بیماری کرونا استفاذده می شود.

او با اشاره به اینکه متخصصان طب بالینی دستورالعملی در باب طب ایرانی تدوین کرده اند که  به زودی  ابلاغ می شود، گفت: با توجه به تغییرات کمیته علمی کشوری کرونا، یک کمیته طب ایرانی با کمک همکاران در دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت تشکیل شد تا طب ایرانی به عنوان طب کمکی درمان کرونا اقدامات لازم را انجام دهد. ترکیب طب ایرانی و درمان شیمیایی می تواند زودتر علایم وعوارض بیماری کرونا را التیام ببخشد.

دبیر کمیته علمی کشوری کرونا بیان کرد: مردم از متخصصان طب ایرانی مشاوره بگیرند اما درمان های ثابت نشده کارکرد چندانی ندارد؛ در مراکز دانشگاهی که طب ایرانی مطابق دستورالعمل های ابلاغی  انجام شود بیمه‌ها می توانند درمان ها را تحت پوشش قرار دهند.


بیشتر بخوانید:میلیون دوز واکسن کرونا به کشور تا پایان شهریور


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.