سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت الله دری نجف آبادی:

دولت و مسئولان استانی همت کنند تا گام‌های موثری برای مردم برداشته شود

امام جمعه اراک گفت: دولت جدید و مسئولان استانی باید همت کنند تا در راستای رفاه و آسایش مردم گام‌های موثری بردارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه‌های نماز جمعه اراک گفت: دولت جدید و مسئولان استانی باید همت کنند تا در راستای از بین بردن بیماری کرونا، رفاه و آسایش مردم، تامین مایحتاج سفره مردم و اشتغال سالم و مولد و پیشرو که باعث توانمندی جامع شود بخصوص برای جوانان گام‌های موثری بردارند.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: آمریکایی‌ها و اعضا ۵+۱ یا باید قاطعانه وارد برجام شوند و اگر قرار باشد این کار را نکنند ماهم روی پای خود می‌ایستیم و از امنیت، اقتصاد و اعتقادات ملی خود با تمام وجود پاسداری می‌کنیم.

او با اشاره به سبک شدن موج کرونا در کشور و استان مرکزی براساس آمار‌های موجود اضافه کرد: در کنار انجام واکسیناسیون، مردم هم دستورالعمل‌های بهداشتی را به خوبی رعایت می‌کنند و این امر کاهش تلفات و بستری‌ها را در پی دارد و باید برای ریشه کن شدن این بیماری دعا کرد.

امام جمعه اراک با اشاره به موفقیت‌های کسب شده توسط ورزشکاران بیان کرد: جوانان ما در سنگر‌های علم، دانش، تکنولوژی، فناوری و ورزش در قله‌های بالا هستند چرا که ظرفیت و توان کار‌های بزرگ را دارند.

او با اشاره به آغاز ماه صفر تصریح کرد: واژه به واژه این ماه درس و سرمشق زندگی است که باید از برکات معنوی روز‌های این ماه بهره کافی برد و باید یاد خدا را در هر حال پشتوانه و چراغ راه خود قرار دهیم چرا که این کار مسیر زندگی را روشن می‌کند.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.