سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش ۳۲ درصدی تعداد بستری‌ های کرونایی در زنجان

استاندار زنجان گفت: در پیک پنجم تعداد بستری های کرونایی استان زنجان نسبت به پیک چهارم ۳۲ درصد کاهش دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حقیقی استاندار زنجان در قرارگاه پیشگیری و مدیریت ویروس کرونای استان زنجان که با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، با اشاره به آخرین وضعیت زنجان در رابطه با وضعیت ویروس کرونا در استان زنجان گفت: در حال حاضر متوسط بستری های کرونایی در  استان زنجان ۱۰۰ نفر و خروجی ۱۳۴ نفر است که به صورت تجمیعی ۶۱۳ بستری در این استان را شاهد هستیم.

او با اشاره به کاهش میزان بستری‌ها، افزود: هفته گذشته تعداد بستری‌ها ۶۸۹ نفر بود که در حال حاضر این شاخص به ۶۱۳ نفر رسیده و این در حالی است که ماکسیمم بستری پیک چهارم در استان زنجان ۹۰۰ نفر بود که در این پیک شاهد کاهش ۳۲ درصدی هستیم.

استاندار زنجان ادامه داد: تعداد PCR مثبت استان زنجان از هفته گذشته تاکنون از ۴۰ درصد به ۳۵ درصد و در همین بازه زمانی تعداد فوتی‌ها از ۴ نفر به ۲ نفر کاهش یافته است.

او گفت: تعداد فوتی ها در زنجان ۱/۳ درصد و تعداد بهبودی در استان زنجان ۹۱ درصد است که این امر نشان از آن دارد که زنجان در وضعیت مناسبی قرار دارد.

حقیقی با اشاره به پوشش ۴۲ درصدی واکسیناسیون در استان زنجان، افزود: تاکنون ۹۲ درصد جمعیت بالای ۶۰ سال در زنجان واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

نماینده عالی دولت در استان زنجان خواستار حمایت مسئولان برای تکمیل بیمارستان ولیعصر (عج) زنجان، بیمارستان ۱۴۴ تخت‌خوابی الحاقی آن، ردیف‌دار شدن بیمارستان خرمدره و تکمیل بیمارستان خدابنده و واریز معوقات کادر بهداشت و درمان استان  زنجان شد.



انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.