سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

 دستگیری سارقان خودرو و لوازم خودرو با ۳۴ فقره سرقت در کرج

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: با تلاش کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی، سه نفر از سارقان سابقه دار خودرو و لوازم خودرو با اعتراف به ۳۴ فقره سرقت در شهرستان کرج دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ محمد نادربیگی،  رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت خودروی مزدا در منطقه شاهین ویلا کرج بررسی موضوع به پلیس آگاهی استان محول شد.

رئیس پلیس آگاهی البرز افزود: کارآگاهان در بررسی اولیه متوجه شدند که سارقان در یک گروه ۳ نفره با استفاده از یک خودرو پراید خودرو‌های فاقد لوازم ایمنی را شناسایی و از طریق تخریب قفل، آن‌ها را به سرقت برده و پس از باز کردن قطعات؛ آن‌ها را در مناطق خلوت رها می‌کنند.

او گفت: بلافاصله مامورا با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی موفق به شناسایی یکی از سارقان دخیل در این سرقت‌ها شده و با ردیابی محل تردد وی، او را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

سرهنگ نادربیگی با بیان این که متهم در تحقیقات اولیه منکر انجام هرگونه سرقت بود، افزود: متهم با مشاهده مستندات غیرقابل انکار کارگاهان، به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۳۴ فقره سرقت خودرو و لوازم خودرو در مناطق مختلف شهرستان کرج با همدستی ۲ نفر دیگر اعتراف کرد.

 رئیس پلیس آگاهی البرز با اشاره به شناسایی مخفیگاه همدستان متهم ودستگیری آن‌ها در شهر کرج، گفت: با اقدامات صورت گرفته، خوشبختانه همه مالباختگان پرونده شناسایی شده اند.

او در پایان با بیان این که متهمان با تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، افزود: تجهیز خودرو‌ها به لوازم بازدارنده از جمله قفل پدال و دزدگیر تا حد زیادی از به سرقت رفتن آن‌ها پیشگیری می‌کند.

انتهای پیام / ر .ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.