سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلمب ۲۶مکان عمومی در استان همدان

مدیر سلامت بهداشت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: با بازرسی از اماکن عمومی طی یک هفته گذشته تا کنون ۲۶ مکان عمومی متخلف پلمب شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  دکتر لیدا رفعتی مدیر سلامت بهداشت محیط وکار دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: ۱۱ سوپر مارکت،۶ نانوایی،۱ رستوران و ۸ سایر مراکز و اماکن به دلیل رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشت پلمب شدند.

او با بیان اینکه از مورخ ۹  شهریور تا امروز ۳ هزار و ۸۶۷مورد بازرسی از اماکن عمومی در استان انجام شده است ، گفت : این بازرسی‌ها از ۸ صبح تا ۸ شب در دو نوبت صبح و عصر هر هفته انجام می‌شود.

مدیر سلامت بهداشت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی همدان همچنین بیان کرد: در بازرسی‌ها ۶۳۶ نفر هم به علت رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی و شیوه نامه‌های بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

رفعتی در ادامه با اشاره به اینکه ۶۳ درصد از متصدیان اماکن عمومی از ماسک استفاده می‌کردند و در ۵۷ درصد این مکان‌ها فاصله گذاری اجتماعی رعایت شده بود گفت: این بازرسی‌ها همچنان ادامه دارد و سامانه ۱۶۹ به منظور شکایت مردمی همه روزه فعال و ثبت پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.