سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید امام جمعه شیراز از شهر زلزله زده سی سخت

نماینده ولی فقیه استان فارس در بازدید از شهر زلزله زده سی‌سخت خواستار حل مشکلات مردم سی سخت در کمترین زمان ممکن شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز به همراه حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی نماینده، ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج از شهر زلزله زده سی‌سخت بازدید کردند.

نماینده، ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در این بازدید با اشاره به اینکه فارس از استان‌های معین و همیار در بازسازی بوده و همچنان پای کار است گفت: هشت واحد مسکونی به همت خیّرین و طلاب حوزه علمیه شیراز، برای خانواده‌های زلزله زده تحت پوشش کمیته امداد در سی سخت در حال ساخت است.

آیت الله دژکام با بیان اینکه از همان ابتدای زلزله گروه‌های جهادی از استان فارس به شهر سی سخت اعزام شدند افزود: باید مشکلات مردم این شهر هر چه زودتر برطرف شود تا مردم بتوانند زندگی گذشته خود را آغاز کرده و به کار و تولید مشغول شوند.

در این بازدید نماینده، ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کار‌های بسیار خوبی بعد از زلزله سی سخت در این شهر انجام شد، گفت: متاسفانه یکی از مشکلات گرانی مصالح بوده که موجب شده هر متر مربع ساختن منازل دو برابر قیمت قبل شود.

او با بیان اینکه به فصل سرما برخورده ایم و باید فکری به حال مردم زلزله زده شهر سی‌سخت شود افزود: امیدواریم که تمهیدات اندیشیده شده و به مبلغ تسهیلات افزوده شود تا مردم بتوانند ساختمان‌های خود را تکمیل کنند.

 

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.