سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تغییر ۵ امام جمعه در خراسان رضوی/ کدام امام جمعه امروز آخرین نماز جمعه را می‌خواند؟

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی گفت: ائمه جمعه مناطق کاشمر، زبرخان، فردوس، بجستان و خوشاب در این جمعه و جمعه آینده تغییر می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام محمدحسین ایزدی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی با بیان اینکه امام جمعه جدید کاشمر امروز پس از خواندن نماز جمعه جایگزین می‌شود، گفت: از هفته آینده نیز امام جمعه زبرخان در پی استعفای امام جمعه سابق، تغییر می‌کند؛ با استعفای حجت الاسلام گرمابی، حجت الاسلام بابایی از فردوس به زبرخان منتقل می‌شود.

او  افزود: همچنین روز شنبه معارفه امام جمعه بجستان صورت می‌گیرد و امام جمعه جدید این شهر از هفته آینده کار خود را آغاز می‌کند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی با بیان اینکه این تغییرات هیچ‌کدام مربوط به تغییر دولت و مسائل سیاسی نیست، ادامه داد: امام جمعه کاشمر هم چون بازنشسته آموزش و پرورش بود و سه سال از زمان خدمت او می‌گذرد؛  با درخواست مردم کاشمر، جای خود را به طلبه‌ای موفق، بومی و تشکیلاتی می‌دهد. 

ایزدی بیان کرد: حجت‌الاسلام طاهری از سلطان‌آباد (خوشاب)، نیز به کاشمر منتقل می‌شود؛ هنوز برای برخی شهرستان‌ها که امام جمعه آن‌ها منتقل می‌شود، امامی انتخاب نکرده‌ایم.

او تصریح کرد: این تغییرات نشان از تغییر سیاست‌های ما در سیاست‌گذاری ائمه جمعه ندارد، تغییر و تحول ائمه جمعه به طور معمول پیش از این در شهریور ماه صورت می‌گرفته است.

انتهای پیام//ف.ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.