سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پزشکانی که حد و مرز ندارند/ساخت مرکزی برای واکسیناسیون مردم زرند

یک پزشک در اقدامی خیر خواهانه مرکز بهداشتی برای واکسیناسیون مردم زرند در روستای نعیم آباد ساخت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، پزشکی اهل شهرستان زرند است که در تهران  زندگی می کند در یک اقدام ارزشمند و انسان دوستانه با طی هزاران کیلومتر با حضور در زادگاه خود شماری از روستاییان را به صورت رایگان ویزیت کرد.

این پزشک در اقدامی خیر خواهانه یک مرکز بهداشت برای واکسیناسیون مردم زرند در روستای نعیم آباد ساخته است.

حجت الاسلام محمود محمدی امام جمعه موقت زرند هم با قدردانی از خدمات این پزشک زرندی گفت: این پزشک باعث افتخار شهر و شهرستان و استان  بلکه افتخار ایران اسلامی است و حضورش  منشا خیر و برکت در منطقه می باشد.

او گفت: در شرایط کرونا پزشکان  خطراتی را متحمل می‌شوند تا مردم در سلامت باشند، شاید برای بعضی‌ها قابل درک نباشد، اما شرایط امروز برای کادر درمان از فضای جبهه‌های جنگ خطرناک‌تر است.

امام جمعه موقت زرند گفت: با توجه به محدودیت‌هایی که در امکانات دولتی وجود دارداین پزشک و خانواده او به کمک بهداشت و درمان منطقه شتافتند و اقدامات بسیار ارزشمندی را ارائه کردند که خوشبختانه شاهد احداث مرکز جامعه سلامت به همت این خانواده نیک اندیش هستیم.

 اسلامی، رئیس اداره میراث فرهنگی زرند هم گفت:به پاس خدمات ارزشمند این خانواده زرندی در عرصه علم و فرهنگ  خانه‌ پدری متصدی‌ها به عنوان اولین و تنها خانه‌ انصاف کشور به ثبت ملی می رسد.

او افزود: به دنبال شناسایی پزشکان شاخص زرندی که در جای جای ایران و جهان خدمت می‌کنند هستیم تا در یک روز خاص بتوانیم بحث ویزیت رایگان گردشگران را با پزشکان متبحر کشوری و جهانی اجرایی کنیم و در بحث گردشگری سلامت وارد عمل شویم.

 مسعود متصدی زرندی مدارج پزشکی خود را در کشور‌های ایران، آلمان و کانادا طی کرده و دارای مدرک فوق تخصص گوش و جراحی قاعده جمجمه  از کانادا  است.

او هم اکنون در زمینه جراحی‌های کاشت حلزون، سمعک‌های قابل کاشت و تومور‌های قاعده جمجمه و بیماری‌های عفونی گوش و قاعده جمجمه فعالیت دارد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.