سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمایه‌گذار چینی

مسئولان استان کرمانشاه به همه قول‌های خود عمل کردند

سرمایه‌گذار چینی پروژه فروآلیاژ و منگنز گفت:مسئولان استانی به همه قول‌های خود عمل کردند و روز به روز بر حمایت‌ها جهت رفع مشکلات افزوده شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سرمایه‌گذار چینی پروژه فروآلیاژ و منگنز اسلام‌آبادغرب روز پنجشنبه در جلسه ستاد سرمایه‌گذاری استان که برای حل مشکلات برق این پروژه تشکیل شد گفت: در این ۲ سالی که در استان کرمانشاه حضور داریم مسئولان استانی به همه قول‌های خود عمل کردند.

 جیان فو ضمن تشکر ویژه از هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه جهت حمایت‌های بی‌دریغش از پروژه، ابراز امیدواری کرد بتوانیم به موفقیت بزرگی دست پیدا کنیم و الگویی برای سرمایه‌گذران خارجی در استان کرمانشاه باشیم.

مدیر شرکت فروآلیاژ متحد شرق آسیا ادامه داد: پروژه اکنون در مرحله مهمی قرار دارد و می توانیم هر چه سریعتر مشکلات را حل کنیم و به تولید برسیم و یا اینکه پروژه به خاطر یک سری مشکلات برق متوقف شود که آینده نامعلومی را پیش روی خواهد داشت.

او با اشاره به اینکه دولت تاکنون سخاوتمندانه به این پروژه کمک کرده است بیان داشت: خط انتقال پست برق هنوز تکمیل نشده است که امیدواریم هر چه سریعتر این مشکلات هم بر طرف شود و در زمان مقرر شاهد افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه باشیم.

گفتنی است:پروژه فروآلیاژ و منگنز اسلام‌آبادغرب که اواخر سال ۹۸ با سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیون یورو کلنگ‌زنی شد و برای حدود ۲۵۰ نفر اشتغال‌زایی به همراه دارد.

انتهای پیام/ق

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.