سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش قیمت گوشت گرم در بازار روز‌های شهرداری کرج

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج از کاهش نرخ گوشت گرم گوسفند و گوساله به‌منظور افزایش توان خرید شهروندان در بازار‌های روز این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، حمید دانشی کهن، سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج گفت:  بر اساس مصوبه کمیته نرخ‌گذاری سازمان، گوشت گرم گوسفندی با کاهش نرخ ۱۵ درصدی به قیمت هر کیلوگرم ۱۲۷ هزار تومان و گوشت گرم گوساله علی‌رغم افزایش قیمت در سطح شهر با کاهش ۵ درصدی به قیمت هر کیلوگرم ۱۴۹ هزار تومان برای عرضه در بازار‌های روز تعیین شد و غرفه داران موظف به نصب نرخ نامه بر روی محصول و ارائه فاکتور سیستمی به خریداران هستند.

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج افزود: غرف عرضه گوشت گرم در کنار دیگر غرف تأمین مایحتاج عمومی به‌صورت روزانه در سطح شهر و در قالب ۹ بازار به عموم شهروندان کرجی ارائه خدمات می‌کنند.

دانشی کهن با تأکید بر این که نظارت دقیق بر روند عرضه گوشت گرم در بازار روز‌های تحت پوشش این سازمان وجود دارد، گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه کم‌فروشی، گران‌فروشی یا عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی می‌توانند به ناظرین مستقر در بازار روز‌ها مراجعه و یا از طریق سامانه ۱۳۷ نسبت به ثبت شکایت یا انتقاد اقدام کنند که با دریافت شماره پیگیری تا حصول نتیجه، از سوی همکاران اقدامات لازم صورت پذیرد.

او افزود: گوشت گرم قابل‌عرضه در بازار‌ها در پایانه توزیع عمده با نظارت دقیق سازمان دامپزشکی فرایند‌های فنی و بهداشتی را طی می‌کند که در آینده‌ای نزدیک با هماهنگی انجام‌شده حضور دامپزشکان جهت نظارت بر کیفیت و سلامت در بازار‌های عرضه خرد نیز صورت می‌گیرد.

انتهای پیام / ر .ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.