سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد؛

آمار و اطلاعات غیر دقیق مهمترین معضل کشور

ذبیح الله اعظمی، با اشاره به بحران آب در ۵۰۰ دشت کشور، از آمار و اطلاعات اشتباه و غیر دقیق به عنوان مهم‌ترین معضل کشور یاد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گردهمایی روسای کمیسیون‌های کشاورزی اتاق‌های سراسر ایران در کرمان برگزار و مسائل حوزه کشاورزی بررسی شد.

محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش نظارتی مجلس در خصوص عملکرد مسئولان گفت: ارز ترجیحی باعث ایجاد رانت و فساد شده است و بایستی ارز ۴۲۰۰ تومانی از اقتصاد کشور حذف شود.

محمدرضا پورابراهیمی، گفت: باید امکان واردات کالا به وسیله صادرکنندگان، حذف قیمت‌گذاری دستوری محصولات کشاورزی و تامین مالی حوزه کشاورزی در دستور کار قرار گیرد و در این خصوص با وزرای اقتصاد و کشاورزی با حضور نمایندگانی از این جلسه رایزنی خواهد شد.

محمد مهدی زاهدی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: مجلس از بخش خصوصی حمایت می‌کند و با توجه به تعامل خوب دولت جدید و مجلس پیش‌بینی می‌شود آینده خوبی پیش روی کشاورزی کشور باشد.

ذبیح الله اعظمی، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس نیز با اشاره به بحران آب در ۵۰۰ دشت کشور، از آمار و اطلاعات اشتباه و غیر دقیق به عنوان مهم‌ترین معضل کشور یاد کرد و افزود: باید در حوزه کشاورزی مدرن برنامه ریزی کرد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.