سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد؛

وجود بیش از ۳ هزار گروه جهادی در استان کرمان

سردار معروفی گفت: در استان کرمان ۳هزار و ۲۰۰ گروه جهادی وجود دارد که ۸۰۰ گروه ثبت و صاحب سند هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در مراسم رویداد گنج که با محوریت اردو‌های جهادی برگزار شد گفت: مقام معظم رهبری چند سال پیش سه کار را به عنوان کار عمیق فرهنگی مطرح کردند اردو‌های راهیان نور، نظام شجره طیبه  صالحین که یک نظام تربیتی است و اردو‌های جهادی ؛همچنین فرمودند در بحث اردو‌های جهادی اول ساخته می‌شویم و بعد می‌سازیم.

او افزود: یعنی پزشک جهادی ما زمانی که در یک منطقه محروم قرار می‌گیرد ابتدا پا روی نفس خود می‌گذارد و اول خود را می‌سازد.

سردار معروفی با اشاره به اینکه رمز ماندگاری اردو‌های جهادی در مبارزه با نفس است عنوان کرد: اولین گذشت در اردو‌های جهادی گذشت از گناه است، همچنین گذشت از مال و از آبرو گذشتن است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه مهمترین بحثی که در سپاه مطرح است باید جهاد و گروه‌های جهادی محل محور شوند افزود: نگاه به این اردو‌های جهادی نباید به عنوان وظیفه باشد بلکه رسالت است.

او اظهار کرد: اولویت‌ها را مشخص کرده ایم اولویت اول کرمان مسئله آب است و اولولیت دوم و سوم به ترتیب اشتغال و ازدواج آسان است.

سردار معروفی تصریح کرد: در استان کرمان ۳هزار و ۲۰۰ گروه جهادی وجود دارد که ۸۰۰ گروه ثبت و صاحب سند هستند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.