سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه درس آشنایی با علوم و دفاع مقدس در دانشگاه‌های استان سمنان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان از توسعه درس آشنایی با علوم و دفاع مقدس در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی سطح استان و همچنین کیفیت بخشی به این درس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ محمد حسن سلامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان در مراسم تجلیل از اساتید درس معارف دفاع مقدس از توسعه درس آشنایی با علوم و دفاع مقدس در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی در سطح استان خبر داد و تاکید کرد: بررسی، تجزیه و تحلیل علل و موانع موجود در عدم توسعه و کمیت و کیفیت ارائه این درس در دانشگاه‌ها با استفاده از نشست‌های تخصصی راهبرد ما در این زمینه است.

وی با اشاره به ارائه پیشنهادها و راهکارهای مناسب برای توسعه درس معارف دفاع مقدس در تمامی دانشگاه‌های استان سمنان، افزود: چگونگی ایجاد جذابیت و انگیزه در دانشجویان در انتخاب این درس یکی دیگر از مسائل مرتبط با این حوزه است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان با بیان اینکه در نشست‌های تخصصی به دنبال بازخورد تدریس این درس در دانشگاه‌ها برای دانشجویان پس از پایان هر ترم تحصیلی هستیم، گفت: درس دفاع مقدس فرصت مناسبی برای اشاعه مجاهدت‌های ایثارگران غیور است و لذا برای ما اهمیت بسزایی دارد.

سرهنگ سلامی با اشاره به اینکه آشنایی با درس دفاع مقدس فرصت مناسبی برای اشاعه مجاهدت‌های ایثارگران دوران دفاع مقدس بین نسل جوان و دانشجویان است، ابراز داشت: نقش دشمن در بی‌ارزش نشان دادن ارزش‌های انقلاب اسلامی به ویژه ارزش‌های دفاع مقدس بسیار مهم و حیاتی است لذا باید در این زمینه کاملاً هوشیار بود.

انتهای پیام / گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.