سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده نیروی زمینی ارتش در قم:

ارتش به فناوری ویژه‌ در ساخت بیمارستان‌ ها دست یافته است

امیر سرتیپ حیدری گفت: ارتش به عنوان فرمانده میدانی مبارزه با کرونا به فناوری ویژه‌ در احداث بیمارستان‌ ها دست یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، امیر سرتیپ کیومرث حیدری،فرمانده نیروی زمینی ارتش روز پنجشنبه هجدهم شهریورماه در سفر به قم در مراسم بهره برداری از بیمارستان تنفسی ارتش در قم با اشاره به این که این بیمارستان با ۷۰ تخت آی سی یو و در مدت یک هفته ساخته و آماده ارائه انواع خدمات درمانی به بیماران تنفسی است ،گفت: این بیمارستان در کسری از زمان به بهره برداری رسیده و به انواع تجهیزات بیمارستانی شامل: اکسیژن ساز، مخزن اکسیژن، دستگاه مانیتورینگ، و حتی اکسیژن سیار مجهز است.

او با اشاره به این که نیروی زمینی ارتش به فناوری ویژه‌ای در ساخت بیمارستان‌ها دست یافته گفت: این هشتمین بیمارستان تنفسی است که از سوی  نیروی زمینی ارتش برای تمام بحران‌ها ساخته و راه اندازی شده است و پس از بحران کرونا نیز می‌توان از آن استفاده کرد.

امیر سرتیپ حیدری بابیان این که نیروی زمینی ارتش به عنوان فرمانده میدانی مبارزه با بیماری کرونا است، گفت: این بیمارستان پس از درخواست مسئولان استان قم در ۸ روز ساخته و آماده بهره برداری شد.

 فرمانده نیروی زمینی ارتش  جمهوری اسلامی ایران همچنین صبح امروز   از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان  بازدید کرد.

 استان قم ۵۵۴ شهید ارتشی در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که در این دیدار چگونگی موزه آرایی برای شهدای ارتش بررسی شد.

عملیاتی کردن اختصاص تجهیزات نظامی به موزه و تشکیل کمیته تخصصی از دیگر مصوبات این بازدید بود.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.