سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگشت یک واحد صنعتی تعطیل شده به چرخه تولید

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت یزد گفت: به همت خانه صمت و دادگستری استان، یک واحد صنعتی تعطیل شده به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سیدعلی اکبر کلانتر رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت یزد در جریان بازدید از یک واحد صنعتی با حضور معاون دادستان عمومی و انقلاب استان در حوزه شهرستان اشکذر انجام شد، گفت:یک واحد تولیدی  در شرایط بحران اقتصادی کشور به دلیل مشکلات متعدد تعطیل شده بود فعالیت خود را آغاز کرد. 

او افزود: با عنایت به مصوبه ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه استان یزد و ماموریت محوله این ستاد به خانه صنعت، معدن و تجارت استان برای بررسی امکان راه اندازی مجدد این واحد تولیدی، به اتفاق یکی از مدیران واحد‌های بزرگ فولادی یزد از این واحد بازدید به عمل آمده و طی گزارشی به این ستاد امکان راه اندازی مجدد آن تایید شده بود.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد ادامه داد: با ورود جدی رئیس کل دادگستری، دادستان و معاون دادستان عمومی و انقلاب استان یزد به پرونده مذکور و اعتماد به مطالبه و پیگیری‌های مجدانه خانه صمت، شرایط برای بازگشایی این واحد صنعتی و بازگشت کارگران به مجموعه فراهم شد.

او ادامه داد: با راه اندازی این واحد نزدیک به ۲۰ نفر به اشتغال استان اضافه شده که در آینده با تکمیل و توسعه سایر خطوط این واحد این آمار به بیش از ۳۰ نفر افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
علی یوسف امندانی
۲۲:۲۱ ۱۰ دی ۱۴۰۰
سلام من تولید کننده کفش هستم بالای۳۰ کارگر پیش من کار می کرد ولی بخاطر ندانم کاری اقای احمدی نژاد باعث ورشکستگی و۱۰سال اواره شدم ولی هنوز وساعیل خودم دارم به امید انکه شاید روزی برسه بتوانم دوباره شروع به کار کنم فقط خدا نگذره از کسانی با ندانم کاری خودشان انسانها را اوره می کنند