سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی خبرداد ؛

برقراری بیش از ۷ هزار تماس با مرکز نظارت همگانی

سرهنگ جواد گرامی مقدم گفت : از ابتدای امسال تا کنون ۷ هزار و ۲۵۵ مورد تماس با مرکز نظارت همگانی بازرسی استان ۱۹۷ برقرار شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   سرهنگ جواد گرامی مقدم گفت: از ابتدای امسال تا کنون میزان تقدیر و تشکر از کارکنان انتظامی استان ۵ درصد نسبت به پارسال افزایش داشته است .


بیشتر بخوانید 


سرهنگ جواد گرامی مقدم گفت: از ابتدای امسال تا کنون تعداد تماس‌های دریافتی از طریق مرکز ۱۹۷ نسبت به سال قبل ۶ درصد افزایش داشته است.

او با اشاره به اینکه ۲ هزار و ۶۲۸ مورد از تماس‌های دریافتی قابل رسیدگی بودند، افزود: از میان این تماس‌ها تعداد ۲۴ مورد مربوط به شکایت بوده که به نسبت سال قبل ۵۵ درصد کاهش داشته است.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه یک هزار و ۱۰۹ مورد از تماس‌های قابل رسیدگی شده در حوزه تقدیر و تشکر از عملکرد پلیس استان بوده است، تصریح کرد: این رقم به نسبت سال قبل ۵ درصد افزایش داشته است.

سرهنگ گرامی مقدم ادامه داد: جلسات ملاقات مردمی با فرمانده انتظامی استان به صورت حضوری برگزار می‌شد که به دلیل شیوع بیماری منحوس کرونا به صورت تلفنی برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه جلسات ارتباط مردمی با فرمانده انتظامی استان به صورت ۲ هفته یکبار برگزار می‌شود، یاد آور شد: از ابتدای امسال تا کنون تعداد ۱۲ جلسه برگزار شده و به درخواست‌های ۱۵۳ نفر از تماس گیرندگان رسیدگی شده است.

او  با تاکید بر اینکه خوشبختانه میزان شکایت از عملکرد پلیس در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۵۵ درصد کاهش داشته است، یاد آور شد: تعداد تماس‌های مربوط به تقدیر و تشکر از عملکرد پلیس خراسان شمالی با افزایش ۵ درصدی به نسبت سال قبل همراه بوده است.

انتهای پیام/ه 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.