سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت فراهم کردن شرایط و بستر‌های حضور جوان در عرصه‌های مدیریت

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: آنچه امروز نیاز به آن احساس می‌شود فراهم کردن شرایط و بستر‌های حضور جوان در عرصه‌های مدیریت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثق امام جمعه همدان در مجمع جوانان دفتر نماینده  ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه متاسفانه در سطح کشور و استان، جوان‌گرایی به یک فرهنگ مورد قبول تبدیل نشده است، اظهار داشت: این انتظار از نسل اول انقلاب وجود دارد که بحث انتقال مسئولیت به نسل جدید را رقم بزند.

او با اشاره به اینکه خلایی به عنوان حضور مدیران جوان در کشور وجود دارد، مطرح کرد: اعتقاد بنده بر این است مدیر خوب، مدیری است که بستر را برای انتقال مسئولیت به نسل جدید فراهم کند.

امام جمعه همدان با ابراز تاسف از اینکه متاسفانه به جوانان میدان داده نشده و کادر سازی مناسب صورت نگرفته است، گفت: یکی از اهداف اصلی این مجمع، تربیت کادر و مدیران آینده کشور از طریق شناسایی و حمایت از جوانان در لایه‌های میانی است.

او با اشاره به اینکه این مجمع اهل ورود مستقیم در عزل و نصب‌ها نیست، گفت: وظیفه اصلی مجمع جوانان دفتر نماینده، ولی فقیه در همدان، تنها شناسایی و حمایت از جوانان برای ورود در عرصه مدیریت است.

نماینده  ولی فقیه در همدان با طرح این سوال که آیا برای معرفی یک استاندار جوان، نیرویی را آماده و تربیت کرده‌ایم یا خیر، عنوان کرد: آنچه امروز نیاز به آن احساس می‌شود، فراهم کردن شرایط و بستر‌های حضور جوانان در عرصه‌های مدیریت است.

او افزود: یکی از مطالبات جدی ما از استاندار آینده همدان نیز میدان دادن به جوانان و نخبگان در عرصه‌های مدیریتی و کادر سازی است.

شعبانی با بیان اینکه در مواجهه با فضای بسته مدیریتی در استان باید از ظرفیت مجامع جوانان و پیشکسوتان دفتر به جهت ورود جوانان استفاده کرد، گفت: مسئله شغل جوانان و ورود در عرصه مسئولان و کسب قدرت دو موضوع متفاوت است که باید بین آن‌ها تفکیک قائل شد.

وی تصریح کرد: داشتن شغل حق جوانان است، اما در اسلام تاکید شده است که برای رسیدن به مسئولیت و قدرت فی نفسه نباید تلاش کرد.
انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.