سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۶ دستگاه ماینر غیرمجاز و ۷۳ گرم موادمخدر در شهرکرد

فرمانده انتظامی شهرکرد گفت: با هوشیاری ماموران یگان امداد شهرستان شهرکرد، یک سارق دستگیر و ۶ دستگاه ماینر غیرمجاز و ۷۳ گرم موادمخدر کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سرهنگ کوروش بهرامی فرمانده انتظامی شهرکرد اظهار داشت: بامداد امروز مامورین یگان امداد شهرستان در حین گشت زنی در محدوده سه راهی خوزستان یک دستگاه خودرو پژو پارس سفید با پلاک مخدوش مشاهده کردند در حالی که راننده خودرو با حالتی مضطرب و با صحبت‌های ضد و نقیض شک ماموران را برانگیخت.

او افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی خودرو را متوقف کردند و به بررسی وضعیت پرداختند که در همین حین ۲ همدست راننده به خودرو نزدیک شدند، ولی به محض مشاهده مامورین، ۲ کیسه‌ای را که در دست داشتند روی زمین پرت کرده و با استفاده از تاریکی هوا، از محل متواری شدند.

سرهنگ بهرامی اضافه کرد: در بررسی محتوای کیسه‌ها ۴ دستگاه ماینر غیرمجاز کشف شد و در ادامه راننده پژو پارس اعتراف کرد که آن ۲ نفر همدستان وی بوده و این ماینر‌ها را از یک فروشگاه در همان محدوده سرقت کرده اند.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: متهم به همراه خودرو و اموال مسروقه جهت سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری ۱۵ فرخشهر شد و پس از هماهنگی قضائی عوامل یگان امداد به همراه عوامل کلانتری به همان فروشگاه اعزام و در بازرسی از محل، ۲ دستگاه ماینر قاچاق دیگر به همراه مقدار تقریبی ۷۳ گرم سوخته تریاک کشف کردند.

سرهنگ بهرامی در پایان با بیان اینکه متهم پس از تکمیل پرونده تحویل مقام قضایی شد، خاطرنشان کرد: دستگیری متصدی فروشگاه و همدستان سارق در دستور کار پلیس شهرکرد قرار دارد.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.