سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نگاه شورای ششم شهر اراک در حوزه گردشگری و ایجاد اماکن تفریحی ویژه است

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت: نگاه شورای ششم در حوزه گردشگری و ایجاد اماکن تفریحی ویژه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، پیمان عین القضاتی رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی کلانشهر اراک در حاشیه بازدید از مجموعه تفریحی پارک وحش اراک گفت:در حوزه گردشگری و ایجاد اماکن تفریحی نگاه شورای ششم شهر اراک ویژه و خاصی دارد.

عین القضاتی افزود: در همین راستا فضای زیبای پارک وحش اراک به گونه‌ای است که می‌توان از ظرفیت‌های این مجموعه در حوزه گردشگری و جذب گردشگر نهایت استفاده را برد.

او اضافه کرد: به مسائل اجتماعی و فرهنگی کلانشهر اراک باید نگاه ویژه‌ای داشت.

احمد حسنی رئیس سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری اراک هم گزارشی از آخرین وضعیت پارک وحش اراک و چگونگی حفظ و نگهداری این مجموعه ارائه کرد.

حسنی گفت: پارک وحش اراک یکی از جاذبه‌های گردشگری کم نظیر استان مرکزی و غرب کشور است که سالانه پذیرای هزاران بازدید کننده و علاقمند به تنوع زیستی و طبیعت می‌باشد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اراک به همراه رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری اراک و کارشناسان این حوزه به منظور بررسی وضعیت پارک وحش اراک، از این مجموعه بازدید کردند.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.