سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح نظارت بر زنجیره تولید آرد و نان استمرار دارد

مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: طرح نظارت بر زنجیره تولید گندم، آرد و نان فعال شده و استمرار دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  حسین وطن دوست، مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل در جریان بازدید از خط تولید آرد گفت: هرچند که اقدامات موثر و گسترده‌ای در راستای ارتقای کیفیت آرد و نان انجام گرفته ، ولی گاهی کوتاهی هایی در فرایند تولید آرد و نان مشاهده می شود.

او بیان کرد: برای اصلاح وارتقای کیفیت نان فرآیند تولید نان از مرحله خرید گندم تا تولید آرد و نان به صورت مستمر نظارت می شود.

وطن دوست افزود: در مرحله قبل از وارد شدن محموله گندم به کارخانجات ضمن کنترل و آزمایشات فیزیکی از قبیل سختی و رطوبت دانه ، سن زدگی ، تمیزی و نهایتاً سلامت دانه ، استراحت گندم ، بهداشتی بودن محل نگهداری و خودمحموله ، مصرف انسانی بودن نیز بررسی می شود.

وطن دوست اظهار کرد: در داخل خط تولید کارخانجات نیز علاوه بر اطمینان از استاندارد بودن ماشین آلات و بهداشتی بودن آن ، رعایت و عدم رعایت درصد اختلاط ، درصد سبوس گیری و غنی سازی ، وزن کیسه ، رنگ بندی و استراحت آرد کنترل می شود.

مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل در مورد تعیین و تخصیص سهمیه فروش گندم به کارخانجات نیز گفت: اختصاص سهمیه بر اساس مشتری مداری ، رضایتمندی نانوایان و معیارهای درجه بندی ابلاغی از شرکت خدمات بازرگانی دولتی ایران است که معمولا مبنای آن مجهز بودن به امکانات ذخیره سازی ، آزمایشگاهها و دستگاه بوجاری با کیفیت و استاندارد است.

انتهای پیام/ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.