سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی کامل بنیاد مسکن برای انجام تعهد ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی در حاشیه زاهدان

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت:در صورت همکاری دستگاه‌های اجرایی بنیاد مسکن آمادگی کامل برای انجام تعهد ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی در حاشیه زاهدان را دارد.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:  ۸۸۸۳ متقاضی ساخت و نوسازی مسکن به توسط ستاد ساماندهی حاشیه شهر زاهدان به شهرداری معرفی شده اند و برای ۵۰۵ پرونده نیز اخذ پروانه دائم صورت گرفته است .

 منبتی افزود: در طرح ساماندهی حاشیه شهر زاهدان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان   سهمیه ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی دارد  و قطعا همکاری و افزایش سرعت صدور پروانه در شهرداری زاهدان، امکان استفاده بیشتر حاشیه نشینان را از این فرصت استثنایی فراهم میکند و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در این زمینه آمادگی فنی لازم را دارد

وی ادامه داد: در این طرح، تسهلات ساخت مسکن مبلغ ۵۰ میلیون تومان و بلاعوض ۲۵ میلیون تومان است که با پیگیری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پیگیر افزایش این تسهیلات به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان و بلاعوض به مبلغ ۳۰ میلیون تومان در دستور کار است.

  منبتی همچنین هماهنگی و همراهی دستگاه‌های مختلف در این طرح را لازم و ضروری عنوان و بر رفع موانع و مشکلات جهت تسریع آن تاکید کرد .

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.