سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه خدمات به تاکسی داران منوط به ارائه کارت واکسن

۹۴۰ راننده تاکسی درون‌شهری در شهرستان گچساران واکسینه شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، داوود حبیبی مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری دوگنبدان گفت: ۹۴۰ راننده تاکسی درون‌ شهری پس از اعلام فراخوان سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری دوگنبدان علیه بیماری کرونا واکسینه شدند.

داوود حبیبی افزود: به دنبال قرار گرفتن رانندگان ناوگان حمل‌ و نقل عمومی و حمل بار و مسافر درون‌شهری در اولویت تزریق واکسن کرونا، فراخوان آنان انجام شد و تاکنون تمام رانندگان تاکسی درون‌شهری تحت نظارت سازمان دوگنبدان نسبت به تزریق واکسن اقدام کرده اند.

او بیان کرد: پس از اعلام این فراخوان در اوایل مرداد امسال، با هماهنگی بهداشت و درمان شهرستان به رانندگان سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری برای انجام واکسیناسیون پیامک ارسال شد.

حبیبی گفت: تمامی خدمات سازمان به رانندگان ناوگان حمل و نقل منوط به ارائه کارت واکسیناسیون کرونا می باشد و آن دسته از رانندگانی که بدون دلیل، نسبت به واکسینه شدن اقدام نکرده، هیچ گونه خدماتی دریافت نمی‌کنند.

حبیبی افزود: رانندگان به دلیل شرایط کاری خود، با شهروندان زیادی روزانه ارتباط دارند و واکسیناسیون آنان می‌تواند در ایجاد ایمنی و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تاثیر گذار باشد.

او بیان کرد: اختصاص واکسن کرونا برای رانندگان ناوگان حمل و نقل بار و مسافر از مرداد امسال آغاز شده و طی زمان‌بندی‌های به‌عمل‌ ادامه خواهد یافت.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری دوگنبدان از تمام فعالان حوزه حمل و نقل خواست نسبت به رعایت شوه نامه های بهداشتی به ویژه استاده از ماسک اهتمام جدی داشته  باشند.

او گفت: بیش از ۹۴۰ تاکسی در این شهرستان وجود دارد که روزانه ۱۰ هزار نفر را جابجا می کند.

 

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.