سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشرفت فیزیکی ۸۹ درصدی پروژه پل قدس اردبیل

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل از پیشرفت ۸۹ درصدی پروژه پل قدس اردبیل در مسیر اصلی خبر داد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید محمد هاشمی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: هم اکنون حدود ۱۰۰ نفر نیروی کار به‌صورت شبانه‌روزی برای اتمام پروژه تلاش می‌کنند.

او افزود: تعیین زمان دقیق برای افتتاح این پروژه مقدور نیست و سعی بر این است پروژه بصورت صحیح و استاندارد اجرا شده و به بهره‌برداری برسد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل با اشاره به احتمال لغزنده بودن سطح پل قدس در ایام بارش برف و یخبندان، گفت: با پیمانکار این پروژه موضوع گرمایش از کف مطرح و مقرر شد برآورد مالی لازم انجام شود.

هاشمی با بیان اینکه آسفالت، رنگ آمیزی و نورپردازی پل قدس بر عهده شهرداری است، ادامه داد: این موضوع در کمیسیون مربوطه مطرح و در حداقل زمان نسبت به اخذ و صدور مجوزهای لازم اقدام شود.

او  با بیان اینکه پروژه عمرانی پل قدس از سال ۹۵ و با قرارداد اولیه ۵۰۰ میلیارد ریال آغاز شده است، افزود: احداث این پل با گستردگی خاص معادل تمام پل‌های احداثی در اردبیل است.

هاشمی طول عرشه این پل را ۳۰ هزارمتر مربع و در حدود سه هکتار اعلام کرد و گفت: سعی شده به رغم همه تأخیرها،  اجرای این پروژه به صورت فنی پیش رفته و فاز اصلی آن در ماه‌های آینده آماده بهره‌برداری شود.

در حال حاضر ۱۵۰ پروژه عمرانی شامل احداث و بهسازی معابر، کوچه‌ها، آسفالت‌ریزی و همچنین توسعه فضای سبز و احداث پارک‌ها در مناطق مختلف اردبیل در حال احداث است.

انتهای پیام/ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.