سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گروه فولاد ارومیه با ۲۴ میلیارد ریال به کمک زندانیان نیازمند آمد

به شکرانه حمایت دولت و قوه قضائیه از تولیدکنندگان، گروه فولاد ارومیه، ۲۴ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان نیازمند و حمایت از خانواده زندانیان بی بضاعت کمک کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، به همت گروه فولاد ارومیه و با تعاملات دادگستری و اداره کل زندان‌های  آذربایجان غربی دو میلیارد و چهارصد میلیون تومان برای آزادی زندانیان نیازمند و حمایت از خانواده زندانیان بی بضاعت اختصاص یافت.

مدیر گروه فولاد ارومیه شب گذشته در دیدار با  مدیر کل زندان‌ها و طی صورت جلسه همکاری برای آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد، یک‌میلیارد و دویست میلیون تومان برای آزادی زندانیان نیازمند جرایم عمد و غیر عمد اختصاص یافت.

در این برنامه همکاری برای آزادی زندانیان جرایم عمدی که به علت عدم تمکن مالی برای پرداخت دیون خود در زندان‌های استان آذربایجان غربی تحمل حبس می‌نمایند نیز زمینه آزادی تا اربعین حسینی(ع) با نظارت مددکاران زندان‌ها، ستاد مردمی دیه و مرکز مراقبت بعد از خروج زندانیان فراهم گردیده است.

محمدی مدیرکل زندان‌های استان با اشاره به توصیه‌های دینی در انفاق از مال برای آزادی بندگان نیازمند گفت: این سنت حسنه الهی در هر فرهنگی ستودنی است و با رنگ نوع دوستی اسلامی تجلی یک کار الهی در قالب انسان‌های بزرگ و بخشنده است.

وی از راه اندازی و شروع به کار مجدد گروه فولاد سازی ارومیه ابراز خرسندی کرد و آن را ثمره وفاق و همدلی مردم و مسئولین برای اعتلای نظام ذکر کرد و گفت در ماه‌های آتی راه اندازی حسب توافقات با مدیر گروه فولاد ارومیه از توان زندانیان در بخش‌های خدماتی و کارگری استفاده خواهیم نمود.

محمدی با تحسین همت خداجویانه گروه فولاد ارومیه‌ گفت: مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان بابت یک سال مقرری ماهانه هر ماه صد میلیون تومان برای خانواده زندانیان نیازمند اختصاص یافته است.

مدیرکل زندان‌های استان گفت: این امر خدا پسندانه به عنوان یک امر به معروف برای عرضه زیبایی‌های حاکمیت اسلام در قلوب شیفتگان دین محمدی (ص) باید تبلیغ گردد تا با همت عمومی مردم دل‌های خانواده زندانیان نیازمند به امید رافت اسلامی شاد گردد.
در این جلسه مدیر گروه فولاد ارومیه با ابراز علاقه مندی به فعالیت در این امر خیرخواهانه گفت: به شکرانه حمایت دولت و قوه قضائیه از تولیدکنندگان واقعی موضوع انفاق خود را برای این دسته از نیازمندان گسترش داده و در آتیه خدمات بیشتری برای اشتغال زندانیان و حمایت از خانواده آن‌ها اختصاص خواهم داد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.